Algemene voorwaarden
Overeenkomst voor een beleid van aanvaardbaar gebruik voor Posbel-software gedistribueerd door Dream Solution SRL
De klant, hierna te noemen “de Klant”,
Dream Solution SRL, hierna “de Leverancier” genoemd.
Posbel, hierna “het (de) Product(en)” genoemd.
Deze Leidraad Aanvaardbaar Gebruik (de “Leidraad”) geeft voorbeelden van verboden gedrag in verband met de Posbel Producten van Dream Solution SRL.
Hieronder volgen zaken die de Klant niet mag doen, noch door hemzelf, noch door een andere persoon namens hem, bij het gebruik van Posbel Producten:
Illegale activiteiten:
De Klant mag de Producten niet gebruiken op een illegale, bedrieglijke, exploitatieve of frauduleuze manier of voor een dergelijk doel. Dit betekent dat phishing, identiteitsdiefstal, diefstal van andermans identiteit of bedrieglijke of onethische marketing- of reclameactiviteiten verboden zijn.
Onjuiste voorstelling van zaken:
De Klant mag geen beweringen doen (medisch, wetenschappelijk of anderszins) die feitelijk onjuist zijn of niet worden ondersteund door gedocumenteerd bewijs.
Intimidatie, laster, bedreigingen:
De Klant mag geen materiaal promoten, tolereren of verspreiden dat beledigend, lasterlijk, intimiderend, bedreigend, haatdragend, discriminerend, obsceen of anderszins verwerpelijk is.
Discriminatie en geweld:
De Klant mag nooit aanzetten tot geweld. Nooit. De Klant mag niemand promoten, tolereren of misbruiken op grond van ras, etniciteit, nationaliteit, religie, geslacht, genderidentiteit, seksuele voorkeur, leeftijd of handicap.
Persoonlijke informatie:
De Klant mag geen materiaal openbaar maken of verspreiden dat persoonlijke, medische of gezondheidsgerelateerde, gevoelige of andere vertrouwelijke informatie bevat zonder de uitdrukkelijke toestemming van de betrokken persoon.
Intellectueel eigendom:
De Klant mag geen inbreuk maken op auteursrechten, handelsmerken, privacyrechten of publicatierechten van anderen of deze misbruiken.
Gegevensverzameling:
De Klant zal geen gegevens verzamelen of oogsten van de Producten of systemen of proberen transmissies te ontsleutelen van of naar servers waarop de Producten draaien.
Verstoring :
De Klant zal de Producten niet gebruiken op een manier die onze systemen of beveiliging (met inbegrip van die van derde leveranciers van Dream Solution SRL) zou kunnen beschadigen, uitschakelen, overbelasten, belemmeren, ontcijferen of anderszins compromitteren of omzeilen, of andere gebruikers hinderen. Dit omvat het gebruik van bots om toegang te krijgen tot de Producten en deze te gebruiken, evenals alle andere niet-goedgekeurde automatisering.
Spam:
De Klant mag de Producten niet gebruiken voor het verzenden van ongevraagde commerciële elektronische berichten, in bulk of anderszins.
Vuurwapens:
De Klant mag geen vuurwapenwinkel exploiteren, noch illegale vuurwapens of onderdelen of componenten te koop aanbieden die, indien gebruikt met een legaal vuurwapen, illegaal zouden zijn.
Dream Solution SRL kan actie ondernemen tegen de account van de Klant als de Leverancier naar eigen goeddunken concludeert dat het gedrag of de zaken van de Klant niet in overeenstemming zijn met de letter of de geest van dit Beleid. Dit betekent dat Dream Solution SRL, op elk moment en om welke reden dan ook (behalve zoals verboden door de toepasselijke wetgeving), inhoud kan verwijderen of de account van de Klant kan opschorten of beëindigen zonder restitutie van vooruitbetaalde Producten en zonder enige aansprakelijkheid of kennisgeving aan de Klant.
Elke beslissing van Dream Solution in verband met dit beleid is definitief en bindend. De Leverancier behoudt zich het recht voor om dit Beleid af te dwingen, of niet af te dwingen, naar eigen en exclusieve discretie.
De Leverancier kan dit Beleid van tijd tot tijd herzien door de Klant op de hoogte te stellen in overeenstemming met de wijze die is uiteengezet in de Serviceovereenkomst die door beide partijen is ondertekend. Indien de Klant de herzieningen van dit Beleid niet accepteert, dient de Klant het gebruik van de Producten te staken. Voortgezet gebruik van de Producten door de Klant na kennisgeving van de herzieningen houdt aanvaarding van de herzieningen in.